Här finns vi

När är coworking ett bra alternativ för ditt företag?

featured image Webb_3

Oavsett om du är i startup-fasen eller etablerad företagare sedan länge har du mycket att hämta i en miljö där coworking är fundamentet. Anställda, entreprenörer och frilansare som tidigare satt med sina laptops hemma eller på stökiga kaféer har blivit effektivare efter flytten till coworking. 

Den högt värderade friheten kombineras med tydligare struktur och inspiration från andras rutiner. Det är fullt möjligt att jobba 24-7 när det behövs, eftersom kontoret alltid är öppet, men många har höga mål med sin produktion och ser fördelarna med ett schema som har hälsofrämjande struktur. Dessutom minskar känslan av konkurrens när de som du delar yta med har andra kunskaper och är verksamma i andra branscher än du själv. Folk är mer sig själva och det blir en avslappnad stämning som främjar kreativitet och idéutbyte.

Stockholm är en internationell stad som inte bara attraherar digitala nomader från den lokala arbetsmarknaden. Även utländska talanger är här för längre eller kortare projekt. Då finns det knappast ett bättre ställe än ett coworking-kontor att komma till. Nya kontaktytor etableras, alltid är det någon som hänger med till gymmet på lunchen och kvällens AW sker spontant i kvarteren i Kista eller i city.

Det är inte bara att företag i genomsnitt sparar 30 % på att ha sitt team inhyst hos C/O som gör valet enkelt. Det är själva idén med coworking som lockar och då kan man fråga sig vad det är som gör coworking så effektivt. När Harvard Buisness Review ställde frågan blev svaret att jobbet blir meningsfullare för coworking-medlemmar. Likasinnade som är experter inom olika områden möts vid kaffet för att diskutera sina projekt.

Vitt skilda professioner hittar varandra och inte sällan skapas samarbete över företagsgränser.

I Stockholm börjar det bli standard att rotera mellan olika flexplatser för att öka kreativitet och innovation.Hos C/O behöver du inte välja ett kontor som antingen är nära ditt hem eller nära dina kunder, eftersom du har tillgång till fem olika kontor i alla väderstreck. Det traditionella kontoret möter konkurrens, helt enkelt därför att tekniska lösningar gör det möjligt och därför att olika arbetsuppgifter utförs bäst i olika utrymmen. Ibland lämpar sig tysta zoner och däremellan lounger som liknar hemtrevliga vardagsrum och där idéer kan bollas med andra. I våra tysta telefonbås får du en stund för dig själv och kan prata helt ostört med dina kunder eller ringa privata samtal.

Letar du efter en riktigt flexibel kontorslösning eller vill du ha ett privat rum? Här är alternativen du kan välja mellan.

Var vill du arbeta?
Hur många personer?

Flex

1995 kr/mån för 1
Läs mer
Ingår alltid:
Snabbt och stabilt WiFi • Gott kaffe, alldeles gratis • Bokningsbara mötesrum • Kök med både kyl och micro • Lounge • Tillgång till kontoret dygnet runt • Fri access på alla våra anläggningar, så att du kan vara effektiv vart du än är • Toaletter, så klart! OBS! När vi säger ”all inclusive-kontor” så menar vi det. Allt ovan är gratis, utan dolda kostnader
Vill du veta mer?
Du kan alltid ställa frågor till oss här på hemsidan, eller kontakta oss på +46 72 577 44 22 och co@profi.se

Fast

2995 kr/mån för 1
Läs mer
Ingår alltid:
Snabbt och stabilt WiFi • Gott kaffe, alldeles gratis • Bokningsbara mötesrum • Kök med både kyl och micro • Lounge • Tillgång till kontoret dygnet runt • Flexplats på alla våra anläggningar, så att du kan vara effektiv vart du än är • Toaletter, så klart! OBS! När vi säger ”all inclusive-kontor” så menar vi det. Allt ovan är gratis, utan dolda kostnader – oavsett om du väljer Flex, Fast eller Kontor.
Vill du veta mer?
Du kan alltid ställa frågor till oss här på hemsidan, eller kontakta oss på +46 72 577 44 22 och co@profi.se

Kontor

kr/mån för 1
Läs mer
Ingår alltid:
Snabbt och stabilt WiFi • Gott kaffe, alldeles gratis • Bokningsbara mötesrum • Kök med både kyl och micro • Lounge • Tillgång till kontoret dygnet runt • Fri access på alla våra anläggningar, så att du kan vara effektiv vart du än är • Toaletter, så klart! OBS! När vi säger ”all inclusive-kontor” så menar vi det. Allt ovan är gratis, utan dolda kostnader.
Vill du veta mer?
Du kan alltid ställa frågor till oss här på hemsidan, eller kontakta oss på +46 72 577 44 22 och co@revelop.se
Nu första månaden helt hyresfri!