Här finns vi

Göteborg

C/O startade 2016 för att vi såg en lucka i utbuden av coworking-kontor. Något för dig som vill kunna arbeta i en schysst miljö, utan att betala extra för det som inte behövs.

Mölndal
Jobba i en modern kontorsmiljö och ha nära till restauranger, butiker - och resten av världen.
Läs mer
Hisinge Hus
Välkommen till vårt kontor på Hisinge Hus vid Hisingen i Göteborg! Ett lyxigt all-inclusive kontorshotell med moderna kontorslokaler och luftiga arbetsytor.
Läs mer
empty marker icon marker hover icon

På några av våra ställen erbjuder vi parkering, omklädningsrum, bemannad reception och cykelrum. Och det är så långt vi går. Vi tycker nämligen att det är smartare att hålla vårt erbjudande enkelt, och låta våra kunder själva välja om de vill gå på (och betala för) yogakurser eller föreläsningar.

Eftersom vi tycker det är roligt när går bra för våra kunder har vi flexibla kontrakt så att det är enkelt att växa i våra lokaler – och skulle du stå inför tuffa tider är det givetvis också enkelt att skala ner.

Vi hoppas att du känner dig både peppad och välkommen att testa ditt nästa, smartare kontor!

Flexibla och moderna kontorslösningar

Upptäck moderna kontorslösningar i Göteborg som kan förändra din arbetsdag. Våra arbetsmiljöer främjar kreativitet och produktivitet, vilket hjälper dig och ditt team att nå era mål. Med olika alternativ kan vi skapa en funktionell och inspirerande arbetsplats, oavsett om du behöver öppna ytor eller avskilda rum.

Våra kontorslösningar

Vi erbjuder flexibla och moderna kontorslösningar som är anpassade efter ditt företags behov. Oavsett om du söker ett privat kontor, en dynamisk coworking-miljö eller fullt utrustade mötesrum, har vi lösningar som passar både små och stora företag. Våra arbetsytor är strategiskt belägna i storstäder med omnejd, med smarta tjänster och bekvämligheter som skapar en inspirerande arbetsmiljö. Upptäck ett kontorskoncept där flexibilitet, service och nätverkande står i fokus.

Vanliga frågor

Vad ingår och vad kostar extra?
Hos C/O Workspace ingår i princip allt som hos andra kostar extra. Så som Wi-Fi, skrivare, fri tillgång till våra mötesrum, kaffe/te, postbox, kontorsmöbler i form av höj-/sänkbara skrivbord, kontorsstolar samt förvaringsskåp.Dessutom erbjuder vi gym, omklädningsrum, bemannad reception, cykelrum och parkeringsmöjligheter på flera av våra C/O-anläggningar.
Hur långt kontrakt tecknar jag?
Vi tycker det är viktigt att du ska kunna anpassa dina lokalbehov efter din verksamhet.Välj mellan avtal som löper ett år i taget med tre månaders uppsägning eller ett avtal med större frihet som i princip är helt utan bindningstid. Det avtalet löper månadsvis med en uppsägningstid på tre månader.
Är C/O Workspace öppet 24/7?
Ja. Vårt digitala passersystem gör att du som hyr kontor har access till lokalerna såväl tidiga morgnar, sena kvällar och helger.
Finns det parkering?
Det finns ofta goda möjligheter att hyra parkeringsplats eller parkera i närliggande garage. Läs mer om respektive C/O-anläggning för att veta mer.
Tillåter ni hundar C/O Workspace?
Ja, hundar är välkomna på C/O Workspace. Däremot endast på det privata kontorsrummet, våra gemensamma ytor är djurfria.
Var finns C/O Workspace?
C/O Workspace finns idag på flera platser i Stockholm, Göteborg och snart även i Helsingborg och Malmö.
Vad ligger månadshyran på?
Hur mycket du betalar i hyra beror på vilken av våra kontorslösningar och avtalslösning du väljer. Läs mer för respektive anläggning.
Hur använder jag skrivaren?
För att använda skrivare på våra anläggningar så behöver du först bli inbjuden och aktivera ett konto. Kontakta ansvarig för att skapa ett konto.
Hur bokar jag mötesrum och hur får jag access?
Mötesrum bokar man genom vår medlemssida, därefter skickas en digital nyckel ut strax innan bokad tid.

Hållbarhet

Vi på C/O bryr oss både om din trygghet och om vår framtid och nästa generations möjligheter att leva och verka. Därför vill vi leverera lokaler som gör att du kan arbeta hos osspå ett hållbart sätt.

Vårt hållbarhetsarbete inbegriper:

check icon
100% förnyelsebar energi avseendevärme,
kyla & el.
check icon
Kravmärkt kaffe och andra
förbruksningsprodukter.
check icon
Lokaler byggda och anpassade enligt
riktlinjer för Sunda hus.
check icon
Klimatsmart belysning.
check icon
Laddplatser i området.
check icon
Sortering av avfallsfraktioner.
check icon
Kravmärkta möbler i anläggningen.
check icon
Hjärtstartare.
check icon
Trygg cykelparkering.
check icon
Krav på leverantörer vad gäller miljö, arbetsmiljö och sociala villkor.
check icon
Träningsmöjligheter i området.
check icon
Rondering/Väktare.
check icon
Godkända och säkra lås-och passersystem.

Har du några frågor? Kontakta oss på +4672 252 11 33 alternativt mathias.bjornfot@revelop.se

Mvh, Revelop

C/O drivs av Revelop som arbetat med aktiv förvaltning och utveckling av kommersiella fastigheter sedan 2004.

Revelop har fokus på Sverige och omfattar cirka 580 000 kvm kommersiella lokaler. Verksamheten drivs i egen regi och organisationen består av ungefär 45 medarbetare. Vi har som mål att vara framstående inom hållbar förvaltning och utveckling av fastigheter, så att vi alltid ger ett mervärde till våra kunder, hyresgäster och samhället i stort. Med C/O bygger vi smartare kontorslokaler för moderna företag.